Sins of a Solar Empire II często zadawane pytania
Ta strona zawiera odpowiedzi na często zadawane pytania na temat fazy wczesnego dostępu Sins of a Solar Empire II.
Bieżąca wersja gry w fazie wczesnego dostępu zawiera frakcję TEC (zarówno rebeliantów, jak i lojalistów), podstawowe systemy rozgrywki oraz wiele jednostek i budowli TEC. Tytuł można obecnie rozgrywać w trybie dla pojedynczego gracza lub wieloosobowym, dla maksymalnie 6 graczy.
Na bardzo podobnym do tego, w którym rozpoczęliśmy program wczesnego dostępu do pierwszej odsłony Sins of a Solar Empire. Na ten moment większość systemów rozgrywki jest wdrożona. Czynimy regularne postępy w zakresie oprawy graficznej, ogólnego interfejsu i doświadczenia użytkownika, co stanowi około 1/3 ogólnej zawartości. Nadal pracujemy nad wieloma modelami, efektami cząsteczkowymi, efektami uszkodzeń i odłamkami, grafiką interfejsu użytkownika, muzyką, nagraniami głosowymi, efektami dźwiękowymi i nie tylko.
Używamy ich jako wypełniaczy, aby zweryfikować, czy bazowy system gry funkcjonuje prawidłowo, zanim nowe zasoby będą gotowe.
Spodziewamy się, że gra będzie w fazie wczesnego dostępu co najmniej do końca 2023 roku. Większość tego czasu będzie poświęcona na ukończeniu Sins II, aczkolwiek planujemy również wdrążać opinie użytkowników w miarę wydawania aktualizacji.