Sintopia
Zarządzaj piekłem. Manipuluj Nadświatem. Zbuduj wymarzony biznes wskrzeszania! W Sintopii twoim zadaniem jest zarządzanie piekłem: „reedukacja” grzeszników, generowanie zysków, zabawa w boga i rozszerzanie swojego piekielnego imperium. Wszystko to część codziennej pracy w Hell Incorporated.
Sintopia to mrocznie komediowa gra strategiczna z zarządzaniem, w której zarządzasz najbardziej dysfunkcyjnym zakładem karnym w podziemiu. Zadanie każdego świeżo awansowanego menedżera średniego szczebla w Hell Incorporated jest jednak proste: „reedukować” grzeszników, wskrzeszać godnych i przekształcać wieczne potępienie w zoptymalizowaną machinę biznesową.
Buduj zakłady przetwarzania grzechów, automatyzuj je, zarządzaj piekielnymi „Czartownikami” i dbaj o kwitnący Nadświat… lub pokaż Humusom, kto tak naprawdę rządzi, wykorzystując swoją boską moc. Kształtuj swoje podziemne imperium na wielu poziomach piekła i zdecyduj, jakim bóstwem chcesz być… miłosiernym, skutecznym lub rozkosznie małostkowym.
Dbaj o rozkwit Nadświata, aby utrzymać cykl wskrzeszania. Jako administrator piekła, możesz używać swoich boskich mocy, aby „motywować” żyjących do wykonywania twoich rozkazów. Nic tak nie pobudzi populacji Humusów do działania jak piorun czy spontaniczny deszcz ognia.
Biurowa polityka jeszcze nigdy nie była tak niebezpieczna! Snuj korporacyjne intrygi o biblijnym charakterze w fabularnym trybie Kampania. Przetestuj swój organizacyjny zapał w trybie Wyzwanie. Doprowadź do perfekcji sztukę budowania w Piekle, bądź też odpuść sobie i poleniuchuj we w pełni konfigurowalnym trybie piaskownicy.