Skull and Bones – darmowa wersja próbna
Przemierzaj Ocean Indyjski i odkrywaj rozległy otwarty świat, w którym aż roi się od krwiożerczych piratów, zabójczych morskich bestii, nadprzyrodzonych zagrożeń, niszczycielskich sztormów i wielu innych atrakcji.
W każdym sezonie stawiaj czoła zupełnie nowym, legendarnym morskim magnatom i odkrywaj nowe treści, nieograniczone sposobności gry końcowej oraz nowe ekscytujące funkcje, zaprojektowane po to, aby pogłębić twoje pirackie wrażenia.