Skull and Bones – Edycja Premium
Edycja Premium zawiera podstawową wersję gry oraz wszystko, co zostało dołączone od Edycji Deluxe, kolekcję Wielka Gra, zwierzę pokładowe, aurę okrętową, cyfrowy album z grafikami, a także wybrane utwory ze ścieżki dźwiękowej gry.