Sky Fleet
Wznieś się w przestworza jako członek floty Sky Fleet! Broń uświęconego latającego archipelagu. Buduj silne bazy i wieże, aby chronić zasoby i zestrzeliwać fale drapieżnych dronów, które przylatują na szaber!
Wzbij się swoim sterowcem w niebo i zacznij rozwałkę, zanim konflikt przerodzi się w wojnę totalną!
Gdy już uzbroisz swój oddział sterowców w śmiercionośną broń, przenieś działania wojenne na teren wroga. Zniszcz ich wszystkich i niech Twoi złomiarze zajmą się ich wrakami!