The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
Zdobywca ponad 200 tytułów gry roku, The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition ożywia epickie fantasy w niesamowitych szczegółach. Special Edition zawiera docenioną przez krytyków grę oraz dodatki i całkiem nowe funkcje. Special Edition zawiera docenioną przez krytyków grę oraz dodatki i całkiem nowe funkcje, takie jak zremasterowana grafika i efekty, wolumetryczne oświetlenie, dynamiczna głębia ostrości, odbicia przestrzeni i nie tylko.
Skyrim Special Edition przenosi też moc Dzieł od Bethesda Game Studios na PC i konsole. Nowe zadania, miejsca, postacie, dialogi, pancerze, uzbrojenie i nie tylko – z Dziełami nie ma ograniczeń co do tego, co możecie przeżyć.