Slain: Back From Hell
Przejmujesz kontrolę nad losem Bathoryna, przeklętego bohatera gotyckiego świata, który ma za zadanie wyzwolić sześć przeklętych światów spod jarzma sześciu śmiertelnie groźnych władców.
Bohater będzie musiał wywalczyć sobie drogę przez wypaczoną krainę pełną straszliwych pikselowych wrogów, aby móc dotrzeć do twierdzy. Zanim jednak tam się dostanie, przyjdzie mu stawić czoło piekielnym pułapkom i podstępnym potworom.
W sercu każdej krainy czeka na Bathoryna potężny wróg – jeśli uda mu się go pokonać, będzie mógł ruszyć dalej ku przeznaczeniu. Jeśli mu się nie powiedzie, zginie w okrutnych męczarniach rozszarpany przez wilkołaki, poćwiartowany przez unoszące się w powietrzu monstra i nie tylko.
W grze Slain: Back from Hell istnieją 3 główne aspekty walki, które musisz opanować, aby odnieść sukces.
Heavymetalowej oprawie graficznej towarzyszy jeszcze bardziej heavymetalowa ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Curta Victora Bryanta (byłego członka zespołu Celtic Frost).