Slime Rancher
Slime Rancher oferuje urokliwą, pierwszoosobową rozgrywkę z elementami piaskownicy. Wciel się w Beatrix LeBeau, młodą i rezolutną ranczerkę, która rozpoczyna nowe życie tysiące lat świetlnych od Ziemi, w Far, Far Range.