Slime Rancher 2
Kontynuuj przygody Beatrix LeBeau, która po pokonaniu Slime Sea dociera do Rainbow Island, krainy z mnóstwem starożytnych tajemnic i tabunami nieokiełznanych slime'ów, które trzeba zagnać do zagrody w kolejnej części wielkiego hitu – gry Slime Rancher.
Kontynuuj przygody hodowczyni slime'ów Beatrix LeBeau i wyrusz z nią na tajemniczą, tęczową wyspę.
Zbieraj nowe slime'y, jakich w Far, Far Range nigdy dotąd nie widziano, w tym gibkie slime'y bawełniane albo slime'y głębinowe.
Zdobywaj walutę newbucks za sprzedaż wydzielanych przez slime'y plortów i zbieraj zasoby na wyspie Rainbow Island, aby ulepszać swój próżniowy plecak (vacpack), tworzyć nowe gadżety i rozwijać swój azyl.