Slime Rancher 2
Slime Rancher 2 w fazie wczesnego dostępu będzie oferować spory świat gry, wiele slime'ów do zebrania i sparowania, a także wprowadzenie do fabuły oraz tajemnicy Rainbow Island. Poczyniliśmy ogromne postępy w kwestii grafiki w stosunku do pierwszej części gry, a cała obecnie dostępna zawartość jest niezwykle dopracowana. Wersja z wczesnego dostępu powinna sprawdzić się jako solidny wstęp do nowego świata oraz doskonała podstawa dla funkcji, które zamierzamy wprowadzić na późniejszym etapie prac.
Slime Rancher 2 pozostanie w fazie wczesnego dostępu przez co najmniej 18 miesięcy, ale może się to przedłużyć. Zaplanowaliśmy już mnóstwo zawartości do wersji 1.0 i nie tylko. Nie wierzymy w przymusową pracę po godzinach, więc poświęcimy rozwojowi tyle czasu, ile będzie trzeba do uzyskania wysokiej jakości, jakiej od nas oczekujecie.
Po zakończeniu fazy wczesnego dostępu Slime Rancher 2 opublikujemy kilka darmowych aktualizacji gry. Nie określiliśmy jednak konkretnych terminów ich wprowadzenia. Daje to naszemu zespołowi maksimum czasu i elastyczności do zapewnienia jak najlepszej funkcjonalności aktualizacji.
Zdecydowanie zachęcamy do przekazywania nam opinii oraz zgłoszeń o błędach! Aby zobaczyć listę błędów, o których wiemy, i wysłać nam prośbę o wsparcie, wejdź na stronę support.slimerancher.com.