O Slime Rancher
Grę Slime Rancher opracowało w 2016 roku studio Monomi Park. Ta urzekająca, wielokrotnie nagradzana przygodówka, która sprzedała się już w milionach egzemplarzy, zabierze cię w podróż po wciągającym, piaskownicowym świecie Rainbow Island.
Slime Rancher opowiada historię Beatrix LeBeau, młodej i rezolutnej ranczerki, która przenosi się do Far, Far Range, krainy oddalonej od Ziemi o tysiące lat świetlnych, aby rozpocząć tam nowe życie w roli poskromicielki slime'ów.
Kontynuuj przygody Beatrix LeBeau, która po pokonaniu Slime Sea dociera do Rainbow Island, krainy z mnóstwem starożytnych tajemnic i tabunami nieokiełznanych slime'ów, które trzeba zagnać do zagrody w kolejnej części wielkiego hitu – gry Slime Rancher.