Smelogs charakteryzuje się wyjątkową mechaniką rozgrywki, a naszym celem jest dalsze udoskonalanie i rozszerzanie gry na podstawie opinii graczy przed jej pełnym wydaniem.
Smelogs oferuje w pełni dopracowane funkcje rozgrywki, które pozwalają graczom cieszyć się pełną rozgrywką przeciwko SI, uczestniczyć w meczach online lub angażować się w niestandardowe gry. Dostępny jest również system rankingowy, tabele wyników i system powtórek, choć ten ostatni wymaga dalszych ulepszeń. Skupiamy się obecnie na wprowadzeniu trybu dla jednego gracza/współpracy i rozszerzeniu lobby, aby obsługiwało mecze do 8 graczy.
Smelogs Playground pozostanie grą w modelu free-to-play po zakończeniu fazy wczesnego dostępu, a w przyszłości planowane jest wprowadzenie większej liczby przedmiotów do kupienia i dodatkowej zawartości.
Zależy nam na zaangażowaniu społeczności dzięki regularnym aktualizacjom mającym na celu zbieranie opinii, sugestii i raportów o błędach na naszym Discordzie (Otwiera się w nowej zakładce). Ze względu na unikalne podejście Smelogs opinie graczy mają kluczowe znaczenie dla zapewnienia wyjątkowych wrażeń z gry. Z chęcią wysłuchamy opinii zarówno nowicjuszy, jak i znawców gatunku, aby pomóc w kształtowaniu gry.
Smelogs Playground oferuje wirtualną walutę Nifty Coins, którą można kupić zarówno w Epic Games Store, jak i w sklepie w grze. Smelogs Playground obejmuje też różne pakiety z przedmiotami kosmetycznymi w grze i okazjonalne zadania, za których wykonanie można otrzymać nagrody takie jak Nifty Coins.
Używając zdobytej lub zakupionej waluty Nifty Coins, gracze mogą również kupić przedmioty kosmetyczne w sklepie z przedmiotami w grze, a także ulepszenia przepustki bojowej (Battle Pass) każdego sezonu.
Podczas gry w Smelogs Playground za pośrednictwem Epic Games Store wszystkie zakupy w aplikacji są dokonywane z użyciem platformy płatniczej Epic Games. Sklep w grze zabiera użytkownika do sklepu platformy w celu finalizacji zakupu. Podczas gry na innych platformach wykorzystywane są różne platformy płatnicze.
Smelogs Playground nie wymaga od graczy zakupu jakiejkolwiek zawartości, żeby móc grać. Wszystkie zakupy są opcjonalne, a zapewniane przez nie korzyści są wyłącznie kosmetyczne.