Smerfy - Village Party
W trybie party game możesz zebrać swoich przyjaciół i rodzinę do udziału w smerfastycznych 50 mini-grach pozwalających na godziny zabawy, które zostały zainspirowane duchem świata Smerfów.
Zanurz się w ekscytującą podróż pełną zadań w trybie przygody, spotkaj ponad 100 ikonicznych Smerfów i odkrywaj 10 różnych regionów, od Wioski Smerfów po terytorium Gargamela.