Sniper Elite 5: Concealed Target Weapon and Skin Pack
Wyposaż się w dyskretną broń HS.22, aby wspomóc cele swojej misji. Ten pistolet o kalibrze .22 zawiera zintegrowany tłumik, czyniący go niemal zupełnie cichym. Ten prawie pozbawiony odrzutu pistolet strzela szybkimi seriami, więc idealnie sprawdza się w walce z bliska i nie zwraca uwagi wroga.