Sniper Elite 5: Conqueror Mission, Weapon and Skin Pack
„Conqueror”, wciągająca nowa misja w Sniper Elite 5, zabierze Cię do miasteczka Falaise, gdzie okopały się umykające siły nazistowskie, stawiając swoją ostatnią linię obrony w legendarnym zamku, niegdyś okupowanym przez Williama Zdobywcę. Musisz wykorzystać swoją podstępność i posiadane umiejętności, aby przedostać się przez zwartą linię obrony nazistów i sforsować mury zamku celem zabicia znajdującego się w środku generała i zagwarantowania zwycięstwa Aliantom.