Sniper Elite 5: Winter Weapon Skin Pack
Ochłodź zapał swoich wrogów z nowym DARMOWYM pakietem skórek broni „Winter” do gry Sniper Elite 5. Ten darmowy pakiet pozwala zastosować schemat kolorów „Arctic” do wszystkich broni w grze, aby udekorować je wyjątkowym, zimowym kamuflażem. Strach przeszyje Twoich wrogów bardziej niż chłód – o ile w ogóle zauważą, że nadchodzisz!