Sniper Elite: Resistance Deluxe Edition
Niezrównana mechanika celowania, skradania się i taktyczna walka trzecioosobowa – w Sniper Elite: Resistance nagradzana seria gier tym razem skupia się na ukrytym obliczu wojny, toczącej się z dala od linii frontu, w sercu okupowanej Francji.