SnowRunner – Pakiet folii winylowych Pathfinders
Wymaga gry podstawowej SnowRunner do działania. Pakiet folii winylowych Pathfinders zawiera cztery specjalne skórki dla ciężarówek ANK MK38, KHAN Lo4F, Azov 64131 i KOLOB 74941. Ten pakiet jest zawarty w przepustce „Year 5 Pass”.