SnowRunner – Pakiet folii winylowych Salt of the Earth
Pakiet folii winylowych Salt of the Earth zawiera cztery specjalne skórki dla ciężarówek ANK MK38, International PayStar 5070, Caterpillar CT681 i Western Star 6900 TwinSteer. Pakiet jest zawarty w „Year 4 Pass” i dostępny od razu po zakupie.