SnowRunner – Sezon 13: Dig & Drill
Dig & Drill to 13. sezon gry SnowRunner. Jest zawarty w przepustce „Year 4 Pass”. Wymaga gry podstawowej SnowRunner do działania.
Władze w obwodzie ałmatyńskim w Kazachstanie potrzebują twojej pomocy, aby rozpocząć nowe przedsięwzięcie górnicze. Przeprowadź badania geologiczne, zaopatrz kamieniołomy w niezbędny sprzęt i ponownie otwórz lotnisko towarowe za pomocą 2 nowych pojazdów.