SnowRunner − Season 14: Reap & Sow
Season 14: Reap & Sow jest zawarty w przepustce Year 4 Pass. Wymaga gry podstawowej SnowRunner do działania. Austria potrzebuje Twojej pomocy w odnowieniu zamku i otwarciu sezonu rolniczego z 4 pojazdami na 2 nowych mapach o powierzchni 4 km².
Austriaccy urzędnicy potrzebują Twojej pomocy w odnowieniu renesansowego zamku i otwarciu sezonu rolniczego z 4 pojazdami na 2 nowych mapach o powierzchni 4 km². Odbuduj mosty, punkty konserwacyjne i panele słoneczne, aby tchnąć nowe życie w regionalny przemysł turystyczny i rolniczy.