SnowRunner – Season 16: High Voltage
Witamy w stanie Waszyngton! High Voltage zleca ci budowę elektrowni wodnej na 3 dużych mapach przy pomocy 3 nowych ciężarówek. Season 16 to czwarte rozszerzenie SnowRunner i można je znaleźć w przepustce „Year 4 Pass”. Wymaga gry podstawowej SnowRunner do działania.