SnowRunner – Sezon 17: Repair & Rescue
Tchnij nowe życie w górski region o nazwie Zurdania i pomóż kluczowym branżom stanąć na nogi! Po serii niekorzystnych zdarzeń pogodowych i klęsce nieurodzaju zatrudniono cię do rekultywacji pól, odnowy zabytków historycznych i ożywienia turystyki na dwóch nowych mapach o powierzchni 4 km².