SnowRunner – Sezon 9: Renew & Rebuild
Dodatek jest częścią przepustki „Year 3 Pass” do SnowRunner. Zniszczone przez pożary lasów Ontario liczy na Ciebie w Sezonie 9: Renew & Rebuild. Usuwaj powalone drzewa, zabezpieczaj budynki i dostarczaj materiały do odbudowy spalonej infrastruktury.