Year 2 Pass
Kup przepustkę „Year 2 Pass” i nie przepłacaj za zawartość do gry, którą można pobrać po premierze ze sklepu albo bezpośrednio w grze.
Wzbogać swoją rozgrywkę dzięki przepustce „Year 2 Pass” i zyskaj dostęp do czterech nowych (wydanych w przyszłości) pakietów zawartości obejmujących nowe pojazdy, mapy, dodatki i nie tylko! Otrzymasz również natychmiastowy dostęp do specjalnego dwupaku „Burning Bright Vinyl Wrap Pack”, zawierającego 4 unikalne skórki dla pojazdów Azov 5319, Azov 73210, YAR 87 i Voron AE-4380!