SnowRunner – Przepustka „Year 3 Pass”
Kup przepustkę „Year 3 Pass” i nie przepłacaj za zawartość do gry, którą można pobrać po premierze ze sklepu albo bezpośrednio w grze.
Wzbogać swoją rozgrywkę dzięki przepustce „Year 3 Pass” i zyskaj dostęp do czterech nowych pakietów zawartości obejmujących nowe pojazdy, mapy, dodatki i nie tylko! Otrzymasz również natychmiastowy dostęp do pakietu folii winylowych Save the Day, w którym znajdziesz cztery specjalne skórki dla pojazdów Freightliner M916, Freightliner 114SD, International HX520 i Chevrolet Kodiak С70!