SnowRunner – Przepustka „Year 4 Pass”
Kup przepustkę „Year 4 Pass” i nie przepłacaj za zawartość do tej gry. Zawartość można pobrać ze sklepu lub podczas gry po jej premierze.
Przepustka „Year 4 Pass” wzbogaca rozgrywkę w SnowRunner, zapewniając dostęp do czterech sezonów zawartości obejmujących nowe pojazdy, skórki, misje, mapy i nie tylko! Otrzymasz również natychmiastowy dostęp do ekskluzywnego pakietu Salt of the Earth Vinyl Wrap Pack, w którym znajdziesz cztery specjalne skórki dla pojazdów ANK MK28, International PayStar 5070, Caterpillar CT681 i Western Star 6900 TwinSteer!