SnowRunner – Przepustka „Year 5 Pass”
Dzięki przepustce „Year 5 Pass” możesz wzbogacić swoją rozgrywkę w SnowRunner i zyskać dostęp do czterech sezonów zawartości (sezony 17, 18, 19 i 20) obejmujących nowe pojazdy, skórki, misje i mapy.
Dzięki przepustce „Year 5 Pass” możesz wzbogacić swoją rozgrywkę w SnowRunner i zyskać dostęp do czterech sezonów zawartości (sezony 17, 18, 19 i 20) obejmujących nowe pojazdy, skórki, misje i mapy! Otrzymasz również natychmiastowy dostęp do ekskluzywnego pakietu folii winylowych Pathfinders, w którym znajdziesz cztery specjalne skórki dla pojazdów KHAN Lo4F, Azov 64131, KOLOB 74941 i ANK MK38!