SnowRunner — przepustka „Year 1 to Year 5 Pass”
Przepustka „Year 1 Pass” zawiera ekskluzywną skórkę Sabertooth dla Heavy Duty Derry Longhorn 4520, a także 4 etapy zawartości, w tym nowe ciężarówki, nowe mapy, dodatki i nie tylko!
Przepustka „Year 3 Pass” zawiera cztery etapy nowej zawartości, w tym nowe pojazdy, nowe mapy, dodatki i nie tylko! Otrzymasz też natychmiastowy dostęp do ekskluzywnego pakietu folii winylowych Save the Day, który wprowadza cztery ekskluzywne skórki dla Freightliner M916, Freightliner 114SD, International HX520 i Chevrolet Kodiak С70!
Otrzymasz też natychmiastowy dostęp do ekskluzywnego pakietu folii winylowych Salt of the Earth, w którym znajdziesz specjalne skórki dla pojazdów ANK MK38 CIVILIAN, International PayStar 5070, Caterpillar CT681 i Western Star 6900 TwinSteer!
● Season 16: High Voltage
Przepustka „Year 5 Pass” pozwala wzbogać swoją rozgrywkę w SnowRunner, zapewniając dostęp do czterech etapów zawartości (sezony 17, 18, 19 i 20) obejmujących nowe pojazdy, skórki, mapy, misje i mapy do odkrycia.