Soulstone Survivors
Zmierz się z Panami Otchłani i ich nieskończonymi zastępami, zbieraj kamienie duszy i zostań bogiem! W czasie tej intensywnej akcji w stylu roguelike odkryj sekretne zaklęcia, twórz potężne bronie, odblokuj wiele postaci, odkryj zaskakujące synergie i pokonaj potęgę otchłani.
Dołącz do ponad miliona graczy w tej wyjątkowej grze typu roguelite i zostań legendą otchłani!