Soundfall
Odkryj świat muzyki i doświadcz zapierającej dech w piersiach, rytmicznej walki w Soundfall! Graj z nawet czterema znajomymi w trybie współpracy lub walcz w pojedynkę, broniąc starożytnej krainy Symfonii przed nikczemnymi siłami Discord! Okiełznaj moc niesamowitych artefaktów oraz potężnych broni i odkryj pochodzenie muzyki w tym dungeon-crawlerze w tematyce fantasy od studia Drastic Games i Noodlecake!
Im Twoje działania w grze Soundfall są bliższe rytmowi ścieżki dźwiękowej, tym potężniejszy się stajesz!
Odblokuj nowe megaumiejętności i eksploruj Symfonię, odkrywając niesamowite, oparte na muzyce bronie! Dostosuj sprzęt za pomocą ponad 500 elementów wyposażenia do wyboru!
Graj jako jeden z pięciu wyjątkowych muzycznych geniuszy, każdy z własnym stylem gry, bronią i specjalnymi zdolnościami!
Walcząc w obronie Symfonii jako jedna z pięciu postaci – Melody, Jaxon, Lydia, Brite lub Ky – odblokujesz potężne zdolności muzyczne i połączysz tysiące elementów wyposażenia i broni w niepowtarzalne kombinacje, a także odkryjesz tajemnicę pochodzenia muzyki!
Jesteś Strażnikiem Harmonii — muzycznym geniuszem przeniesionym przez kompozytorów do świata Symfonii, by walczyć z siłami Chaosu. Wyrusz w pojedynkę lub wspólnie z maksymalnie czterema graczami, aby przebić się przez pełną niebezpieczeństw, lesistą krainę Timbrelands w świecie Symfonii, wykorzeniając po drodze wojowników Chaosu i przywracając harmonię w środowisku.