Space Punks
Space Punks to kooperacyjna gra online ARPG w modelu free-to-play, w której przemierzasz galaktykę, strzelając i plądrując. Połącz siły z nawet trzema innymi odszczepieńcami i ścieraj się z łajdackimi kosmitami, aby przejąć ich łupy i stać się największym kozakiem w galaktyce.
W galaktyce nie brakuje tyłków do skopania, a dzięki ustrojstwu o nazwie Crafton 20000 masz odpowiednie narzędzia, żeby to zrobić.