Space Punks — często zadawane pytania
W fazie wczesnego dostępu gracze tłukli, rozwalali i łupili ile wlezie, chętnie dzieląc się z nami ogromnie przydatnymi opiniami. To pozwoliło doprowadzić Hoardspace do obecnego stanu, a nawet ukształtowało jego przyszłość!
Bez Ciebie, łajdaku, nigdy byśmy tego nie dokonali. Lepiej zapnij pasy, bo ta szalona jazda dopiero się zaczyna.
Space Punks postawiło na model free-to-play, co oznacza, że odtąd jeszcze więcej poszukiwaczy bogactw może wskoczyć do gry i zawalczyć o słodki smak galaktycznej chwały. Zbierz swoją kosmiczną ekipę i zadbaj o porządne wyposażenie.
Gracze będą mogli zabawić się również mnóstwem nowych funkcji i treści. Zajawki tych bombastycznych aktualizacji można zobaczyć na naszych kanałach społecznościowych lub na oficjalnej stronie internetowej!
Szczerze mówiąc, jeszcze tego nie wiemy. Otwarte testy beta potrwają tak długo, jak będziemy tego potrzebować, ale bez obaw – Twoje przemyślenia i sugestie będą dla nas kluczowe na każdym etapie prac, dlatego przesyłaj je śmiało na naszym oficjalnym Discordzie!
To prawdziwa bułka z masłem. Space Punks funkcjonuje w modelu free-to-play, dlatego wystarczy, że stworzysz konto Epic i zainstalujesz klienta w programie uruchamiającym Epic Games.
Regularnie wzbogacamy grę kolejnymi aktualizacjami. A jeśli pojawiają się uciążliwe problemy, mamy na nie łatki.
Pakiety nie uzupełniają się, więc jeśli uważasz, że dodatki pakietu Splendor przydadzą Ci się w przyszłości, od razu wybierz właśnie go.