Spacebase Startopia
— Oprócz obszernej kampanii dla jednego gracza czekają na Ciebie: tryb piaskownicy, pozwalający dopasować rozgrywkę, oraz tryby wieloosobowej rywalizacji i kooperacji dla nawet czterech graczy.