Spelldrifter
Przedstawiamy Spelldrifter — hybrydową, taktyczną grę RPG z budowaniem talii, która łączy w sobie najlepsze elementy obu gatunków!
Spelldrifter to połączenie podobnego do puzzli pozycyjnego systemu walk taktycznych rodem z turowych gier RPG i rozbudowanych opcji personalizacji oraz regrywalności kolekcjonerskiej gry karcianej. Wynik: hybryda, w której gracze muszą żonglować zasobami, którymi dysponują, wykorzystując zarówno czas, jak i miejsce.
Dzięki innowacyjnemu systemowi Tick System w Spelldrifter gracze muszą podejść do strategii gry karcianej zupełnie inaczej. Z każdą akcją postaci tury przeplatają się na jednej osi czasu. Gracze muszą opanować oś czasu, żeby zyskać dużą przewagę w walce i czerpać satysfakcję ze zwycięstwa.
Wybierz swoją grupę bohaterów, zbuduj talię i wyrusz na przygodę w głębiny Starfall w poszukiwaniu wejścia do tajemniczego labiryntu!