Squirrel with a Gun
Jako najbardziej nieznośny gryzoń w okolicy odkryj w sobie talent (i miłość?) do zbrodni i chaosu w pogoni za złotymi żołędziami w tym szalonym połączeniu sandboxowej strzelanki i logicznej gry platformowej. Gryź, drap i strzelaj, aby uciec z podziemnej bazy i pokonać Agentów.
Odkryj, do czego zdolna jest nieobliczalna wiewiórka z pistoletem (i pazurami) w łapach i jak daleko posunie się ten puszysty diabeł, aby zebrać żołędzie. Ucieknij z tajnej podziemnej bazy i pokonaj Agentów. Ulepszaj swój oręż i odnajduj inne tajne bunkry, aby pokonać bossów, a nawet wysadzić w powietrze ich czołg. Połóż łapy na różnych broniach, by wypróbować 12 typów ataku.