Star Stable Online
Star Stable to emocjonująca gra online, w której czekają na Ciebie konne przygody. Ponad 6000 zadań i 300 wyjątkowych wierzchowców sprawiło, że Star Stable zgromadziło społeczność milionów graczy, którzy mają jedną cechę wspólną – uwielbiają konie.
Witaj na Jorviku – pięknej wyspie pełnej niezliczonych przygód! Razem z własnym koniem staniesz się częścią magicznej opowieści i zobaczysz cudowny otwarty świat na grzbiecie swojego wierzchowca.
Wyspa Jorvik jest domem przeróżnych pięknych wierzchowców. Od bardzo realistycznych koni arabskich, fryzyjskich czy paso fino po imponujące rumaki magiczne – masz do wyboru ponad 50 ras, a w przyszłości pojawią się kolejne!
W magicznym świecie online na wyspie Jorvik czekają na Ciebie tysiące fascynujących misji i mnóstwo ciekawych postaci. Odgrywaj role i rozwiązuj zadania, by rozwijać swojego awatara!
Dosiadaj, trenuj i dbaj o własnego konia. Gdy nabierzesz doświadczenia, otrzymasz możliwość kupna większej liczby wierzchowców rozmaitych ras. Na Jorviku możesz mieć tylu czworonożnych przyjaciół, ilu tylko chcesz!
W Star Stable Online zawsze jest coś nowego do odkrycia. Spotykaj się z przyjaciółmi i wspólnie wybierajcie się na przejażdżki, rozmawiajcie i rywalizujcie w wielu zawodach. A może założycie własny klub jeździecki?
Ubrania, dodatki, ogłowia, owijki, koce, torby na siodło, kokardy… Wybór należy do Ciebie! W Star Stable Online możesz się bawić bez końca, modyfikując swojego awatara i oczywiście wszystkie swoje konie.
Star Stable Online to gra darmowa do poziomu 5. By korzystać z jej wszystkich funkcji, przeżyć każdą przygodę i zobaczyć cały Jorvik, możesz zakupić konto Star Rider za pomocą płatności jednorazowej. Gracze Star Rider mają dostęp do tysięcy przeznaczonych tylko dla nich zadań, mogą wybierać spośród licznych niepowtarzalnych ras koni, cieszyć się wydarzeniami i świętami, zbierać ekskluzywne ubrania i sprzęt Star Rider, spędzać czas ze starymi i nowymi przyjaciółmi, a także robić wiele innych rzeczy.