STAR WARS Jedi: Fallen Order
Wyrusz w podróż po galaktyce w nowej, trzecioosobowej grze akcji i przygody STAR WARS Jedi: Upadły zakon stworzonej przez Respawn Entertainment. Zagraj w rozbudowany fabularnie tytuł dla jednego gracza i wciel się w rolę Padawana Jedi, który cudem uniknął śmierci podczas czystki przeprowadzonej po wydaniu Rozkazu 66 w Epizodzie 3: Zemsta Sithów. Aby odbudować Zakon Jedi, musisz od nowa poukładać swoje zrujnowane życie i ukończyć trening, rozwinąć nowe, potężne zdolności Mocy i opanować sztukę walki kultowym mieczem świetlnym. Miej się jednak na baczności: Imperium i jego zabójczy Inkwizytorzy będą ci stale deptać po piętach.
Doskonalący swoje umiejętności gracze będą musieli walczyć mieczem świetlnym i stosować umiejętności Mocy w emocjonujących, kinowych pojedynkach przypominających porywające sceny walki na miecze z filmowej sagi. Konieczne będzie strategiczne podejście, znajdowanie sił i słabości przeciwników. W celu pokonania wrogów i rozwiązania napotkanych tajemnic trzeba będzie umiejętnie wykorzystać zdolności Jedi.
Fani Gwiezdnych Wojen rozpoznają kultowe lokacje, broń, wyposażenie i wrogów, a także poznają zupełnie nowe postacie, miejsca, stworzenia, droidy i przeciwników. Ta oryginalna historia w świecie Gwiezdnych Wojen zabierze fanów w podróż do galaktyki niedawno przejętej przez Imperium. Gracze wcielą się w rolę bohatera Jedi, który skończył jako zbieg, i będą musieli walczyć o przetrwanie, odkrywać tajemnice dawno wymarłej cywilizacji i starać się odbudować resztki Zakonu Jedi – choć Imperium usiłuje całkowicie ich zniszczyć.
● Wciągająca walka w kinowej jakości - Jedi: Upadły zakon daje graczom wymarzoną możliwość zostania rycerzem Jedi dzięki nowatorskiemu systemowi walki mieczem świetlnym. Możesz uderzać, parować i robić uniki, a także korzystać z umiejętności Mocy w celu pokonania przeszkód na swojej drodze. Ten system walki jest intuicyjny, ale opanowanie jego niuansów wymaga treningu i praktyki. Podczas przygody gracze będą zdobywać nowe moce i umiejętności.
● Rozpoczyna się nowa historia Jedi - Jako były Padawan uciekający przed Imperium, musisz dokończyć trening, zanim Inkwizytorzy Imperium odkryją twój plan odtworzenia Zakonu Jedi. W tej rozbudowanej narracyjnie przygodzie musisz umknąć złowrogiemu Imperium z pomocą byłego Rycerza Jedi, kłótliwego pilota i dzielnego droida. Odkrywaj świat i pokonuj szereg wyzwań związanych z walką, eksploracją i rozwiązywaniem zagadek.
● Galaktyka czeka - starożytne lasy, smagane wiatrem skały i nawiedzone dżungle to unikatowe biomy, które odkryjesz w Jedi: Upadły zakon. Ty zdecydujesz, kiedy i gdzie się udasz. Wraz z nowymi zdolnościami i umiejętnościami pojawiają się nowe sposoby na przemierzanie lokacji. Wykorzystuj możliwości, jakie daje Moc, i odkrywaj je na nowo. Nie zwlekaj zbyt długo - Imperium aktywnie śledzi każdy twój krok w celu wyeliminowania wszystkich pozostałości Zakonu Jedi.