Dodatek „Star Wars Outlaws: A Pirate's Fortune”
Wydłuż swoją podróż przez galaktykę i wyrusz w nową, ekscytującą przygodę dzięki dodatkowi „Star Wars Outlaws: A Pirate's Fortune”.
Reputacja Śmiałka wyprzedza Kay, która napotyka na swojej drodze znanego pirata Honda Ohnakę, pragnącego wyrównać rachunki z bezwzględnym gangiem piratów.