Star Wars Outlaws: Hunter's Legacy Bundle
Wzbudzaj respekt i strach w całym półświatku w stroju inspirowanym jednym z najgroźniejszych łowców nagród galaktyki. Zestaw „Dziedzictwo łowczyni” zawiera elementy kosmetyczne dla Kay i Nixa oraz do blastera, ścigacza i statku Śmiałka.