Przepustka sezonowa „Star Wars Outlaws”
Oprócz tego już w dniu premiery uzyskasz dostęp do ekskluzywnej misji „Gambit Jabby”.* Podczas gdy Kay próbuje zebrać ekipę do skoku w Canto Bight, otrzymuje robotę od samego Jabby Hutta. Okazuje się, że ND-5 wiele lat temu zaciągnął u Jabby dług, a ten postanowił go wreszcie odebrać.
Obejmuje również pakiet postaci „Przemytniczka z Kessel” zawierający przedmioty kosmetyczne dla Kay i Nixa.