Dodatek „Star Wars Outlaws: Wild Card”
Wydłuż swoją podróż przez galaktykę i wyrusz w nową, ekscytującą przygodę dzięki pierwszemu dodatkowi do gry „Star Wars Outlaws: Wild Card”.
Kay otrzymuje zadanie przeniknięcia na turniej sabaka o wysoką stawkę, jednak kiedy poznaje cieszącego się złą sławą hazardzistę Landa Calrissiana, szybko uświadamia sobie, że w tle toczy się zupełnie inna gra.