— Wszystkie skrzydła w gotowości — Planuj potyczki wraz ze swoją eskadrą w pokoju odpraw, zanim wyruszysz na dynamiczne pola bitew w różnych częściach Galaktyki. Rywalizuj w emocjonujących starciach 5 na 5 w trybie wieloosobowym lub wraz ze swoją eskadrą spróbuj przechylić szalę zwycięstwa w monumentalnych bitwach flot. Razem stanowicie elitę Galaktyki.
— Opanuj legendarne myśliwce — Przejmij stery myśliwców różnych klas, zarówno z Nowej Republiki, jak i z floty imperialnej — w tym zwinnego A-winga i niszczycielskiego bombowca TIE. Modyfikuj swój statek, rozdzielaj moc między jego systemy i niszcz przeciwników w strategicznych pojedynkach kosmicznych.
— Spełnij fantazję o byciu pilotem z uniwersum STAR WARS — kokpit jest Twoim domem. Wykorzystuj jego urządzenia dla zyskania przewagi i poczuj intensywność walki z perspektywy pierwszoosobowej, kiedy tylko cienki kadłub z metalu i szkła dzieli Cię od niebezpieczeństw kosmosu. Poderwij się do emocjonujących trybów wieloosobowych i wyjątkowej historii dla jednego gracza w świecie Gwiezdnych Wojen, która obejmuje kluczową kampanię z końcowego okresu Galaktycznej Wojny Domowej.
— Misja jest jasna — STAR WARS: Squadrons to w pełni samowystarczalne doświadczenie od pierwszego dnia. Zdobywasz nagrody w miarę gry. Wspinaj się po szczeblach kariery i odblokowuj nowe elementy, takie jak broń, kadłuby, silniki, pola siłowe i przedmioty kosmetyczne. Przejrzysta ścieżka rozwoju zapewni, że rozgrywka będzie ciągle świeża i angażująca.