Stargate: Timekeepers
Fabuła gry Stargate: Timekeepers rozpoczyna się po wydarzeniach z końcówki 7. sezonu serialu Gwiezdne Wrota. Przedstawia oryginalną historię rozgrywającą się na przestrzeni ponad 14 rozległych misji fabularnych . Swoją przygodę rozpoczniesz podczas bitwy o Antarktydę, gdzie drużyna Evy McCain postara się wspomóc jednostkę SG-1 w walce z flotą Anubisa.
Jakiś czas później Eva i jej drużyna specjalistów otrzymają zupełnie nową misję poszerzającą uniwersum Gwiezdnych Wrót. Przyjdzie im wesprzeć ruch oporu Jaffek, zapobiec morderczym rytuałom, stanąć do walki z armią Moloca i poszukać sprzymierzeńców wśród Unasów.
Podczas walki z Dolusem, nowym, żądnym władzy władcą systemu Goa'uldów, drużyna utknęła w pętli czasu : to, jak uda im się ją przerwać i odwrócić sytuację na własną korzyść, zależy od Ciebie. W Stargate: Timekeepers **decyzje mają znaczenie – rozgrywka może przynieść różne rezultaty: cofnij się w czasie i przejdź misje jeszcze raz**, kształtując losy bohaterów.
Poprowadź zespół specjalistów operujących za liniami wroga. Korzystaj z unikatowych umiejętności postaci, by idealnie zsynchronizować działania i zrealizować plan mający na celu obalenie wojowników Kull, generałów Jaffów, oficerów Moloca oraz wielu nowych, niepowtarzalnych wrogów.
Eva McCain to urodzona przywódczyni i doświadczona wojowniczka. Doskonale radzi sobie z karabinami automatycznymi. Max Bolton jest wyjątkowo zwinnym, wytrawnym snajperem. Używa siatki maskującej, by znaleźć idealne miejsce do likwidowania wrogów z dużego dystansu.
Sam Watson to wprawny szpieg i oficer techniczny dysponujący wielką wiedzą na temat gadżetów obcych.** Drony Derrecka Harpera** posyła się tam, gdzie robi się gorąco – potrafią nie tylko leczyć sojuszników, ale i dezaktywować wrogie urządzenia elektryczne. Podczas podróży do trzonu drużyny przyłączą się też nowe twarze: Jaffka A'ta , czyli zręczna złodziejka wykorzystująca pałkę Ma'Tok do walki na krótki dystans, jak również Xugga – potężny, lecz łagodnie usposobiony weteran Unasów, który dołącza do bohaterów wraz z małym przyjacielem.