Steel Seed
Steel Seed to skradankowa gra akcji dla jednego gracza. Żyjąca w mrocznym świecie sci-fi Zoe eksploruje podziemną placówkę pełną wrogich robotów. Jej jedynym towarzyszem jest Koby, latający dron.
Steel Seed to skradankowa gra akcji, przedstawiająca mroczny świat science fiction, w którym ludzkość jest na skraju wyginięcia. Dołącz do Zoe i jej latającego drona o imieniu KOBY, gdy będą badać wrogą podziemną placówkę, szukając sposobu na uratowanie świata.
Intrygująca ewolucja głównej bohaterki, połączona z wciągającą historią, której współautorem jest laureat nagrody BAFTA, pisarz Martin Korda.
Klucz do Steel Seed i przewodnik Zoe po jej samotnej i niebezpiecznej podróży. Razem tworzą świetny zespół, a żadne dwie walki z ich udziałem nie są takie same.
Wykorzystuj talent Zoe do parkour, by eksplorować podziemną placówkę i zyskać przewagę taktyczną. Za każdym rogiem czai się zagrożenie: od kontrolowanych przez roboty mechanicznych przepaści, po otwarte przestrzenie.