Paryż, rok 1789. Rewolucja francuska została krwawo stłumiona przez Ludwika XVI i jego bezlitosną mechaniczną armię. Aegis, tajemnicze robotyczne arcydzieło, musi samotnie stawić czoła armii królewskiej, aby ocalić historię w tej wymagającej grze akcji RPG.
Miasto spowijają płomienie, a ulicami płynie krew z powodu szaleństwa króla Ludwika XVI i jego brutalnych legionów robotów. Aegis, mechaniczne arcydzieło stworzone przez inżyniera Vaucansona, aby chronić królową, musi ocalić rewolucję francuską w tej wymagającej grze akcji RPG.
Jesteś jednym z głównych bohaterów alternatywnej historii, w której Paryż jest gnębiony przez despotycznego króla. Na Twojej drodze staną sojusznicy i wrogowie o niejasnych intencjach, tacy jak Marie-Antoinette, Lafayette i Robespierre. Twoim zadaniem jest zdemaskować wszystkie spiski i położyć kres szaleństwu jednego człowieka, tak aby rewolucja francuska zakończyła się sukcesem.