Stonefly
Okiełznaj wiatr i szybuj ponad dzikimi rejonami Stonefly w tej relaksującej grze akcji i przygody o odkrywaniu samych siebie, dziedzictwie i poczuciu przynależności.
Okiełznaj wiatr i szybuj ponad dzikimi rejonami Stonefly. Genialna, ale naiwna wynalazczyni Annika Stonefly musi odzyskać utracone dziedzictwo, główkując i obmyślając strategię. Lataj pomiędzy florą i fauną, żeby stawić czoła głodnym owadom, przygodom i niepowtarzalnym postaciom. W trakcie podróży poznasz podnoszącą na duchu opowieść o odkrywaniu samych siebie, rodzinie, spuściźnie i poczuciu przynależności.