Stoneshard
Stoneshard to wymagająca turowa gra RPG z otwartym światem. Doświadcz surowego życia średniowiecznego najemnika: wybierz się w podróż przez rozdarte wojną królestwo, walcz, wypełniaj zlecenia, opatruj rany i rozwijaj swoją postać bez ograniczeń.