My mamy wspaniałą grę, a Wy macie wspaniałe pomysły — wczesny dostęp to sposób, dzięki któremu możemy połączyć ze sobą te dwie rzeczy, aby wspólnie z Wami osiągnąć pełen potencjał Stranded Deep.
Jesteśmy bliscy ukończenia gry — wprowadzamy do niej ostatnie funkcje i pozbywamy się ostatnich błędów.
Obecny plan zakłada wyjście gry Stranded Deep z fazy wczesnego dostępu w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
Ze względu na sukces osiągnięty przez Stranded Deep projekt został rozszerzony poza nasz początkowo zakładany poziom i w oparciu o prośby naszych graczy zdecydowaliśmy się na dodanie większej ilości treści i funkcji, niż planowano. Jesteśmy bardzo zapalonymi twórcami i włożyliśmy całych siebie w produkcję Stranded Deep.