Styx: Master of Shadows
Styx: Master of Shadows to gra infiltracyjna z elementami RPG, której akcja rozgrywa się w mrocznym uniwersum fantasy. Wcielisz się w Styxa, goblina żyjącego dwa wieki temu, skradając się, kradnąc i dokonując zabójstw.
Głęboko w zawrotnej i wielowarstwowej, opuszczonej Wieży Akenash, gdzie ludzie i elfy chronią Drzewo Świata, źródło Bursztynu – potężnego i magicznego złotego soku – kryje się szansa Styxa na odkrycie swojego prawdziwego pochodzenia... i jednoczesne zbicie fortuny.
Przemierzaj ogromną, wysoką na wiele kilometrów Wieżę Akenash, wykonując różne misje (zabójstwa, odzyskiwanie informacji itp.) i unikając wykrycia. Skradaj się w cieniu, dokonuj zabójstw w walce wręcz lub aranżuj „wypadki”. Mechanika RPG pozwala odblokować nowe, potężne umiejętności, imponujące ruchy specjalne i zoptymalizowany ekwipunek. Bursztyn zapewni ci spektakularne moce, takie jak niewidzialność, „bursztynowy wzrok” i zdolność klonowania samego siebie. Eksploruj poziomy, aby odkryć każdy skrawek informacji o swojej przeszłości i kradnij cenne skarby, aby zdobyć ulepszenia ekwipunku. Zanurz się w mroku!